luni, 7 septembrie 2009

lumea din jurul meu...

in viata mea de zi cu zi vad diverse persoane, unele dragute, altele ciudate, multe nervoase, altele frumoase...am sa va povestesc cateva scene cu oameni care au trecut la un moment dat pe langa mine, sau eu pe langa ei

intr-o zi, a iesit din super-market un cuplu de batranei, f dragutzi, care vorbeau destul de tare, astfel ca le-am auzit discutia: domnul, ca mai toti domnii comenta in privinta cumparaturilor:
"daca iei tot ce vrei, unde ajungem asa??"
batranica f vesela, si mandra de ea:
"de ce traiesti? doar traiesti ca sa te bucuri!"
si la fel de vesela a luat din cosul de cumparaturi cate o prajiturica pt fiecare, le-au desfacut si au muscat fiecare cu pofta, fiecare cu gandurile lor, ea "ce bine ca am luat prajiturile astea" si el "is tare bune prajiturile astea, bine totusi ca le-a luat" :)...
ma intreb adesea dc voi apuca si eu sa fiu parte a unui cuplu de batranei asa dragutzi...
in alta zi, am vazut in curtea unei case, alt cuplu de batranei, stateau pe bancuta din fatza casei, stateau de povesti si pareau senini si linistiti, si frumosi impreuna...


intr-una din serile trecute, in fatza mea la super-market era un sotz (adica un barbat cu vergheta pe deget) care cumparase urmatoarele chestii: o sticla de sampanie, un set de pahare pentru sampanie, o cutie metalica mare si frumoasa cu prajituri si bomboane, si o cutie cu prezervative. e clar, pregatise o seara romantica domnul. si e clar ca acel cuplu, inca nu se hotarase sa aiba copii (asta pt ca aveau prezervative).
in aceasta situatie se ridica urmatoarele intrebari: 1. pregatea seara romantica pt el si soatza lui, sau pt el si a lui amanta? si 2. is he straight or is he gay?? ca prea atent era domnul la toate detaliile, si mai rar asa barbati romantici, care sa faca gesturi. astept raspunsurile voastre la aceasta dilema :P


alta zi, eu tot la cumparaturi. in fatza mea, un domn in varsta, undeva peste 50 de ani cu parul grizonat, se cunostea cu vanzatoarea (de placeri :P ); vanzatoarea (care parea sa aiba undeva spre 40 de ani), ca toate femeile, l-a supus pe domn unui interogatoriu inofensiv, in timp ce-i pregatea merindele cerute.
vanzatoarea: "ce mai faceti? sunteti singur, unde e doamna?"
domnul: "e plecata in vizita la parintii ei, in Oltenia"
vanzatoarea cotzoharla: " aratati mai bine cand sunteti singur!"
spuneti si voi, mai ai curaj sa-ti trimiti sotul in lumea asta, singur pe strazi si-n magazine cu femei din astea sirete?!???

asta seara, eram in statie, asteptam autobuzul. afara s-a facut deja frig, batea vantul, eram zgribulita. langa mine, un tanar in maiou. da, in maiou, cand toata lumea era imbracata deja pt toamna. dar de, tanarul merge la sala, trage de fiare, pt ca tanarul era in maiou cu un motiv: are muschi, are bratele lucrate, si acum doar nu o sa acopere frumusete de brate cu muschi, doar pt ca e frig. nu. el asculta muzica la casti, si se purta ca si acum afara erau 39grade si nu 12 cate erau. isi facea planul acolo, el cu el: "fie iarna cat de grea, tot in maiou voi umbla"

vai, am auzit astazi o discutie intre 2 femei, care stateau pe scaunele din fatza mea in autobuz. sa stiti ca eu nu trag cu urechea, dar ele vorbeau f tare.
no, sa va spun povestea:
doamna nr 1, se intalnise cu o alta doamna care-i povestise ce se intamplase cu directorul de la fabrica unde presta doamna nr 1, si era f uimita ca doamna nr 1 nu stia nimic; si doamna nr 1, care era o doamna, a afirmat ca pe ea nu o intereseaza viata personala a directorului, o intereseaza doar sa-si faca meseria si sa-si ia salariul atat.
no, pai sa va spun ce facuse directorul, care intre timp a decedat, d-zeu sa-l odihneasca in pace.
no, pai directorul a divortat, si s-a recasatorit cu o inginera. si, dupa ceva timp directorul a decedat, si ce credeti ca s-a intamplat? lucru care a consternat-o pe doamna nr 1: directorul decedat a fost ingropat de prima sotie! cum a putut, nu stiu ca sa va spui.
dar doamna nr 1, era suparata foc: "auzi: pai tu ma parasesti pe mine, si cand mori vii la mine sa te ingrop eu. iti dau eu tie inmormantare! eu nu acceptam, ii dadeam una asa mort cum era!"
of, m-a amuzat doamna nr 1, desi situatia nu-i asa funny... mi-am amintit katharine hepburn care a trait impreuna cu Spencer Tracy si l-a iubit f mult, dar nu au fost casatoriti niciodata pt ca el nu se despartise in acte de sotia sa, pt ca "el era un bun catolic", si la fel, cand a decedat, a fost inmormantat de familia sa, de sotie, si Katharine Hepburn nu a fost la inmormantare...povesti vechi de cand lumea, fiecare cu durerea ei

acestea sunt cateva, numai cateva dintre persoanele pe care le-am observat in jurul meu. sunt convinsa ca fiecare credeam despre noi ca numai noi suferim, ca numai noi avem probleme, si ca nimeni nu ne stie noua problemele, dar ele ajung la urechile tuturor fara nicio osteneala din partea noastra

pana la noua auzire, sa traim bine :P

2 comentarii:

Aa-Mika spunea...

Draga mea, ma bucur ca te-am citit aseara. La starea in care ma aflam, mi-ai facut asa un bine, ca am reusit chiar sa rad. Imi place tare cum povestesti tu, iar cand te citesc, parca te-as auzi. Te pup !

contesa spunea...

draga mea draga :) ...si eu ma simteam bine si radeam singura, povestind pe blog. ma bucur ca te-am facut sa zambesti. stii tu, smile sweet smile :P