sâmbătă, 26 septembrie 2009

ingrijorata! s-a trezit gospodina din mine! nu stiu sa ma port cu ea...

nu va vine sa credeti, cum m-am transformat eu peste noapte in mama mea, sau in sora mea! nu stiu ce-i cu mine, dar sunt serios ingrijorata

m-am mutat la casa, dupa cum v-am spus.
si daca m-am mutat la casa, si am un smochin in curte, am zis sa fac o dulceata, sa nu se strice smochinele in pom. ca n-am facut pana acum niciodata dulceata, ca toata lumea din jur zice ca am innebunit, asta e partea a doua. dar acum mananc dulceata :)

si daca m-am mutat la casa, si avem pivnita, am zis sa o si folosim: vreau sa pun castraveti la murat, ca tare-mi plac, si parca as baga si o serie de zacusca...sunt f ingrijorata

deodata ma simt f bine sa gatesc. daca pana acum ma uitam la sora mea (casatorita de vreo cativa ani) cum in fiecare toamna face o mie de conserve de legume si fructe, nu intelegeam ce pasiune-i si asta de a pune conserve...ma gandeam ca poate casnicia a transformat-o, ca si-a pierdut capul si nu mai stie altceva decat sa puna conserve

si acum, uite-ma la fel ca si mama mea, ca si sora mea... pun conserve. sunt atat de bune, dar sunt speriata...
m-am facut gospodina, si...si eu nu stiu cum sa impac restul vietii mele cu partea de gospodina... mi se pare ca nu trebuie sa stie nimeni partea asta a mea de gospodina pt ca m-as putea face de ras...ce poate fi atragator la o femeie care pune conserve?! daca o sa-mi iau vreodata barbat, il trimit de-acasa cand pun conserve, sa nu ma vada, spun ca le-am primit de la mama...

o sa radeti de mine, stiu... e placut sa ai casa ta pe care sa o ingrijesti, familia ta, si conservele tale...dar toata faza asta cu gospodina poate ca trebuie sa vina dupa ce ai o familie, cand ai pentru cine sa faci toate astea... eu le fac pt mine, si pt prietenii mei, care tin locul familiei mele aici...ei sunt incantati tare ca eu fac conserve, ba mai mult, imi si zic ce sa conserv, ca sa le dau si lor sau sa-i servesc cand vin in vizita...

pana una alta sunt in mare dilema...eu tre sa fiu femeie fatala, sa-mi gasesc jumatotiul meu, nu ar trebui sa stau in bucatarie printre conserve..dar sunt atat de buneeee. ce ma fac?!?!

Un comentariu:

Cristina Douglas (Mihală) spunea...

In general, eu prefer chestiile proaspete: fructe proaspete, legume proaspete, aer proaspat, fin proaspat cosit, barbat proaspat barbierit... pina la "Prospetimea care te inconjoara", de fapt care te invadeaza cu replica asta dementa din nu mai stiu ce reclama. Totusi, nu m-as da inapoi de la muraturile tale, mai ales ca vad ca ai inceput sa lasi semne adinci pe urmele matusii Marioara. Asa ca sfatul meu la ce te faci: extinderea generozitatii de la pretini la rude, ca astea sint primele obligate sa-ti aduca daru' la nunta! :D