sâmbătă, 26 septembrie 2009

a dream come true

m-am pus sa recitesc postarile mele mai vechi...si am citit pana am patit la fel cum a patit si Sasha pe blogul ei
http://viataprinbalonulroz.blogspot.com/2009/09/celor-care-cred-in-vise-si-celor-care.html,
am dat peste simtirile mele din primvara, cand am ajuns in fatza casei lui Nichita Stanescu:

"Cel mai mult mi-o placut la Ploiesti casa memoriala Nichita Stanescu...o casa simpla, alba, intr-un capat de strada, intr-un capat de lume, dintr-o alta lume....un loc peacefull, si cosy si....taceam si savuram, ma uitam incantata in jur, si ma vedeam pe mine traind intr-o astfel de casa, cu familia mea si copilul meu (familia mea pe care am sa mi-o fac eu cand ma fac mare)...tare mi-o placut; dimineata urmatoare, m-am trezit, m-am dus la fereastra sa desfac jaluzelele verticale, sa las soarele sa-mi lumineze dimineata, ma vedeam deschizand jaluzelele in casa alba si linistita, si pe fereastra camerei mele de camin, vedeam curtea acelei case....(nu va speriati, nu-s inca nebuna!)"

no, si acum, sapte luni mai tarziu, am ajuns sa stau la casa...intr-o zona f linistita si frumoasa a orasului; si de cate ori intru pe strada mea, mi se pare cel mai insorit loc, si cea mai frumoasa strada, si chiar e cea mai linistita zona...
si stau pe terasa casei si ma bucur de acest loc peacefull si cosy...

uitasem ce simtisem cand am ajuns pe strada si la casa lui Nichita Stanescu, si uite am ajuns sa ma bucur si eu de un astfel de loc. mi s-a implinit o dorinta de care uitasem.nu stau inca cu familia mea noua pe care o visez, dar asta inseamna ca nu m-am facut inca mare :P , asa cum ziceam acolo

am ajuns din intamplare sa stau aici; stau cu chirie; am plecat din vechiul apartament ca nu ne mai placea acolo; si aici, m-am mutat fara sa fi vazut casa, sa vad daca imi convine si e ok. stia fostul meu coleg de apartament, casa asta, asa ca eu am impachetat la apartament si am plecat in concediu. colegul meu mi-a mutat lucrurile, si din concediu m-am intors direct in casa noua

si ce bine ma simt aici. e atat de frumos sa te trezesti dimineata si sa iesi in curte, sa te intinzi ca sa te trezesti, te pui si mananci pe terasa, te joci o tura cu cainii...

Niciun comentariu: