luni, 21 septembrie 2009

ah ce bine-i sa fii liber...

astazi, luni, am fost libera...fericire mai mare, nu-mi puteam inchipui, dupa 3 saptamani de mers la lucru zilnic, cu week-enduri cu tot.

asa ca, m-am trezit la ora 11, ca omu' care-i liber. am mancat o salata sanatoasa (am facut o salata minunata, cu tot ce aveam in frigider: rosii, branza, ceapa, piept de pui, masline, ardei gras, ou fiert; o minunatie, va spui, nu altceva :P )

m-am luat si m-am dus pe jos spre centru, sa-mi rezolv diverse chestii pe la birourile de relatii cu publicul.
am stat o juma' de ora in parc, ca tot omu, m-am uitat la copii jucandu'se, la liceeni linistiti, sau cupluri linistite...la ora pranzului ii lumea mai linistita.

m-am intors acasa, am dormit o juma' de ora la amiaza, somnul meu preferat de dupa-amiaza, nu vreti sa stiti ce bine-mi prinde mie somnul asta, si cat il iubesc.

apoi, n-o sa ghiciti ce-am facut: m-am dus in gradina si-am cules smochine, si-am facut un trial de dulceata de smochine. prima mea dulceata, prima dulceata de smochine:P urmeaza castraveti pusi la murat, ca tare-s buni

da dragilor, am facut o dulceata de smochine extraordinara, productie proprie. fac provizii pt iarna, ca asa am invatat io din balada greierelui care canta, ca avea o furnica care-l hranea...asa ca io gatesc, ca pe mine n-are cine ma hrani :P io cant, io gatesc

mda, cam asta zi fericita am avut eu. am fost ataaaaat de linistita, sa ma odihnesc, sa stau iar acasa...

o toamna minunata sa aveti!

Niciun comentariu: