duminică, 20 decembrie 2009

celui care m-a intrebat de ce nu am scris nimic despre el pe blog

pt ca nu a insemnat nimic pt mine?
nu, din contra. am preferat sa-l tin numai pt mine!

este cel care tot timpul a avut pt mine un zambet si o vorba buna;
cel care-mi atinge sufletul de cate ori vorbim si cel care m-a nelinistit pt ca mi-a spus ca are tot ce isi doreste, dar este nefericit!

este cel care pt o per m-a trezit in fiecare dimineata cu un sms frumos, care ma facea sa imi incep ziua bine dispusa, si imi trimitea in fiecare seara un sms de noapte buna.

este cel cu care am luat cina in oras si am mancat ca doi adolescenti stangaci, parca prima data in oras, cu care am povestit si am ras

este cel care-i departe, dar il simt aproape...si este minunat ca il simt prietenul meu. este cel pt care usa casei mele e mereu deschisa.

este cel care si-a cumparat canapea noua si se bucura de ea :)

este unul dintre oamenii frumosi pe care i-am cunoscut anul acesta si ii multumesc!

4 comentarii:

Jayzz spunea...

Oh My God!! Am I reading it right? :-P

contesa spunea...

oh my god! finally te-am facut sa vorbesti! :P

stai linistit, nu e cine te gandesti tu...

Unknown spunea...

Mi-au placut cuvintele calde...un fel de recunoastere tarzie.
Imi dau seama ca e mult prea tarziu ca sa mai pot fi coerent si vreau doar sa iti multumesc.

contesa spunea...

postul asta a facut doi oameni sa-mi scrie pe blog, it's a big step! astept mai multe de la voi :)

cat despre cuvintele calde Robert.... cuvinte calde pentru un suflet cald...