vineri, 4 decembrie 2009

hohoho :) vine Craciunul, vine Craciunul :)

asta seara, intoarsa de la lucru, am trecut prin centru, si ii impodobit orasul cu beculete, si-s casute din alea de lemn unde poti cumpara vin fiert, sau cozonac, sau cadouri de mos nicolae sau mos craciun...

hehe, abea astept sa-mi impodobesc si eu camera, sa-mi pun beculetele-n geam :) sa pun globuletele, sa impodobesc bradutul, eh cate am de facut...sunt f ocupata :P

sarbatori fericite va doresc dragilor, sa primiti si sa faceti cadouri frumoase :)

zicea cineva o data ca ii place sa faca altcuiva cadouri pentru ca stie cum sa se bucure de ele, asta chiar ii o arta sa stii sa primesti un cadou...ca eu am vreo 2 exemple negative, cand mi-a picat fatza atunci, cand am dat mici cadouri de care eram f incantata, si pers o stiut sa comenteze sa-mi piara tot cheful...dar na, cat traim invatam...si-a mai imbunatit intre timp modul de a primi cadouri

bradut frumos si craciun linistit sa aveti :) ii prea devreme pt urari de craciun? va spun eu: nu-i

Niciun comentariu: