duminică, 29 martie 2009

in trening, in training :P

nu am mai scris demult. stiu! dar am fost plecata de acasa, departe de computerul meu, fara de net si printre straini...(nu chiar printre straini, ca mi-am facut prieteni noi)
daa, sa va spun pe unde mi-au umblat picioarele si gandurile: pe scurt, am fost la Bucuresti si la Ploiesti, o luna departe de casa, de patul meu de-acasa.

No, toate bune si frumoase: in Buc vazut verisoarele/perisoarele, mese in oras si bauturi cu gheata; la Ploiesti, ei la Ploiesti o alta poveste; ii un oras mic si trist, dar...are cateva locuri frumoase, cum ar fi: muzeul ceasului, care te poarta in istoria ceasului, cu toate modelele de pendule, ceasuri de buzunar, ceasuri-tablou in care coada cainelui joaca rolul secundarului, si ciocanul fierarului ii minutarul...cutii muzicale, muzica ce te poarta in alte timpuri, de mult apuse, dar nu uitate.... am vazut si muzeul de arta (by the way, am fost si la Buc la muzeul de arta, si am vazut sculpturile dragului de Roden...n-as mai fi plecat de-acolo).

Cel mai mult mi-o placut la Ploiesti casa memoriala Nichita Stanescu...o casa simpla, alba, intr-un capat de strada, intr-un capat de lume, dintr-o alta lume....un loc peacefull, si cosy si....taceam si savuram, ma uitam incantata in jur, si ma vedeam pe mine traind intr-o astfel de casa, cu familia mea si copilul meu (familia mea pe care am sa mi-o fac eu cand ma fac mare)...tare mi-o placut; dimineata urmatoare, m-am trezit, m-am dus la fereastra sa desfac jaluzelele verticale, sa las soarele sa-mi lumineze dimineata, ma vedeam deschizand jaluzelele in casa alba si linistita, si pe fereastra camerei mele de camin, vedeam curtea acelei case....(nu va speriati, nu-s inca nebuna!)

No, alt loc frumos la Ploiesti a fost pub-ul lui Doroftei, pt ca el ii din Ploiesti; este un loc frumos pub-ul asta, pt ca il infrumuseteaza Doroftei, cu amabilitatea, zambetul, si bancurile lui...ii un om modest si tare de treaba; noi eram vreo 16 oameni si radeam toti cascati la bancurile lui :P. si au acolo o mancare grozava! merita incercata!

altceva din "calatoria" asta a mea: am ras f mult, m-am simtit iar ca in liceu, cand radeam de numa cu colega mea de banca; acum, in training, am avut doi colegi de banca minunati, am ras, si iar am ras...vai dar cat am ras! eu nu am stat pana acum in camin, nici in timpul facultatii, si nicicand; dar uite ca a trebuit sa ajung la varsta asta, ca sa ajung sa stau in camin si sa impart camera cu cineva (altcineva in afara de ai mei apropiati); pt ca la Ploiesti am fost cazati intr-un camin studentesc, cu regim hotelier; f ok caminul; si-am avut coleg de camera (colegul meu de lucru) ce bine-o fost....sa te trezesti dimineataa, dai televizorul la maaxim, asculti muzica la maaxiim, te duci in dus, ai muzica la maaaxiim, iesi din ai muzica la maxiimm...intelegeti ideea. asa imi place mie sa ma trezesc cu muzica la maxiimm :)

in concluzie, a fost frumos in training-ul asta, am ramas cu oameni frumosi, cu clipe frumoase.....cu oameni frumosi :)

Niciun comentariu: