miercuri, 18 februarie 2009

raspunsuri joc winamp :)

1.How are you feeling today?/ Sade- Siempre hay esperanza
2.Will you get far in life?/ Cenaclul Flacara- Lancea lui Horea (sa nu radeti!)
3. How do your friends see you?/ Alunelu (god! hopeless!)
4. Will you get married?/ Alexandru Andries- Povestea celor patru vanturi
(e clar! se-mpute treaba! Hopeless!)

5. What is your best friend’s theme?/ Mirabela Dauer- Te-astept sa vii
6. What is the story of your life?/ Vama Veche- Alt oras (cam asta-I povestea
mea: mi-am impachetat viata si m-am tot mutat!)

7. What was high school like?/ Adrian Paunescu- Manifest pt sanatate
8. How can you get ahead in life?/ Adrian Paunescu- Totusi iubirea
("Si totusi exista iubire/ Si totusi exista blestem
Dau lumii, dau lumii de stire:
Iubesc, am curaj si ma tem!")

9. What is the best thing about your friends?/ Stefan Hrusca- La nunta ta
(“la nunta ta iubito/ n-am sa vin!” pai sa nu veniti, nici tu,
nici tu, ca o sa ma marit cu strainii, nu cu aia cu care ma
iubesc! nicio treaba!)

10. What is in store for this weekend?/ Tudor Gheorghe- Cantec pt mama
11. What song describes you?/Valeriu Penisoara- Cantec pt Oltenia
(no, m-am nascut in Oltenia doara. mi-s olteanca, n-am
scapare!)

12. How is your life going?/Alexandrina Hristov- Numai tu
(“tu te ascunzi pe sub copaci/ ferestrele mi le pazesti
tu n-ai rabdare sa asculti/ gura mi-o-nchizi cand ma saruti
numai tu poti sa astepti cand zbor acasa
numai tu poezii de dragoste imi scrii
poezii ca niste chinuri dulci
mai bine-ar fi sa-mi scrii prostii/ si sa te duci
eu numa una imi doresc:
sa te iubesc, sa te astept, sa te visez
numai tu ma incalzesti”-

-no dragilor, trageti voi concluzii, despre ce-i vorba aici!)
13. What song will they play at your funeral?/Najwa Nimri- Push it
(hahaha!push it!down, down, down underground! Hahaha)

14. How does the world see you?/Ana Lesko&Cristi Enache- Sa-mi dai curaj sa zbor
15. Will you have a happy life?/DJ Project- Suflet pierdut (eu nu ma mai joc!simt miros de
complot aici! Da complot, nu compot!)
16. Do people secretly lust after you?/Amalia Rodriguez- Dulce pontes-cancao do mar
17. How can I make myself happy?/Ada Milea- Aseara
(asa suna versurile aici:
Aseara te-am visat/ Erai imbracat in halat.
Aseara te-am visat/ Erai catzarat pe o functie in stat
Si nu m-ai ajutat, nu m-ai ajutat
De ce nu m-ai ajutat?????)
18. What should you do with your life?/Smiley- Preocupat cu gura ta (buna treaba asta! Imi convine! :P )

2 comentarii:

Aa-Mika spunea...

Preeeeeeeeeeeea tareeeeeee !!
Uff, cat am mai raaaaaas !
Te-ai descurcat de minune! Imi plac notitele, de pe marginea textului.
Mortala, draga mea, ca de obicei !
>:D< :*

contesa spunea...

esti prea dragutza ca spui asta.multumesc. am scris la ce ma gandeam cand citeam intrebarea si vedeam raspunsul. uff, nu mi-a fost lesne! crezi ca mie mi-e usor? :)